25 november, 2007

Jul!!!

I dag var det julemarked på campus! Det var egentlig for lokale folk, men siden vi på en måte bor her fikk vi komme inn helt gratis. Det var et virrvarr av lukter og lyder. Julemusikk, treskjæring, smykker osv. Med andre ord: Bertnesdagene på et slott i Wales! Det er begynnelsen på jula, og jeg liker det. Bare synd at jula her innebærer end of term exams i alle fag....

Jeg satser på at denne bloggen er den siste jeg skriver før jeg kommer hjem. Torsdag sjette desember skal jeg i teorien lande i Bodø, og det sees frem til! Jeg må jo la det gå litt tid uten blogging så dere får noe å spørre om når jeg kommer hjem også..

Denne uka har bestått av følgende: Skole, korøvelser, MASSE teater, soving til alle døgnets tider etter hva som passer, lite spising, og et helt hus fullt av "secret santas" som løper rundt og gir små gaver til hverandre for å lyse opp hverdagen. Slikt liker vi. Spesielt når man skal til å gå inn på rommet sitt og det henger en plakat på døra med en isbjørn som har lue på og skriften: MARI LIVES HERE, AND IF SHE DOESN'T EAT YOU, I WILL!! det gjorde dagen min utrolig bra på en merkelig måte.

På torsdag starter eksamensdagene. Hver eksamen varer en og en halv time, og vi har i gjennomsnitt to eksamener om dagen. Det er forventet at vi gjør like mye som vi ville gjort i Norge på tre ganger så mye tid. Så det blir jo spennende. Heldigvis er disse bare en slags test for å se hvordan vi klarer oss, og de teller ingen steder.

Føler egentlig ikke for å skrive så mye i dag. Er rimelig sliten. Skal se Love Actually i steden<3 Hurra hurra!
Glad i dere alle
fred og sjokolade fra Mari i saueland

3 kommentarer:

Andreas sa...

Æ kun aldri ha forstilt mæ dæ som isbjørn :p Kanskje bjørn, men ikke isbjørn :p

BareMari sa...

Hmmm...okei:P Eneste grunnen til at æ e isbjørn e jo det at æ bor rimeli langt nord i forhold til de fleste her da...

Unknown sa...

God tur hjem Mari, kos dæ :)