13 november, 2007

Begynner å bli sliten nå...

Ja nå merkes det godt at jeg er i et annet skolesystem. All eventuell klaging jeg har hatt på lekser hjemme, trekkes herved tilbake. Det er utolig mye stress for tiden, og det kan være litt vanskelig å takle innimellom. IB er hardt, og sånn er det med den saken. Nå er det jo termineksamen om tre uker så alle lærerne driver å øker tempoet på undervisningen. I tillegg har vi prosjekt i theater arts med to skuespillere fra USA og Canada som laster på oss med arbeid. Men når det er sagt, så er det utrolig gøy å jobbe med dem! føler oss som skikkelige skuespillere. Så det er gøy, men slitsomt. Og man ser at man får mørke ringer under øynene. Akkurat nå sitter jeg å ser på bilder fra fotballkampen mellom Glimt og Odd, mens jeg hører på Terje Nilsen sin "Hjem til jul". Det er litt deilig synes jeg.

I går hadde dorm maten min Yi Hui bursdag. Når folk her har bursdag blir de dusjet akkurat idet klokka slår midnatt, og det er veldig gøy å være med på. Siden vi er på rom sammen måtte jeg jo nesten være med, så jeg var oppe til klokka tolv, og hjalp til med å dusje henne og dynke henne med guttesåpe, barberskum og andre ekle ting. Så spiste vi kake i senga mi, og hun fikk en hatt jeg hadde heklet til henne. Yi Hui er verdens søteste kineser, og hun passer alltid på oss!

Nå må jeg vel kanskje jobbe litt igjen. Skriver en monolog i Theater Arts. Den blir ikke så bra desverre...
Hjemme om tre uker og to dager!!!
Mari

Ingen kommentarer: