12 august, 2008

Da var vi vel tilbake

Det regner, det er sauer over alt, senga di stinker, du finner ingen rene klaer, kjoekkenet ser ut som et bomba horehus, du har moerke ringer under oeynene, dagens hoeydepunkt er at det er kaffe i kantina, alle toalettene i huset ditt er tette, dusjene virker ikke, det staar en sint inder i gangen, du sover i gjennomsnitt seks timer i doegnet, altsaa, du er kommet til Atlantic College!

Jeg er tilbake, og alt er som det pleier aa vaere. Dette blir veldig kort siden de har tatt fra oss muligheten til aa bruke personlige datamaskiner i husene, og jeg gidder ikke aa erstatte ae oe og aa hele tiden. Det er ogsaa veldig slitsomt aa lese. Saa tenkte bare jeg skulle si at jeg har det bra, er veldig sliten og lykkelig, og skal skrive mer senere:) Finner en loesning etterhvert.

Nummeret til rommet mitt er 0044 1446799252, hvis noen skulle foele for det. Er stort sett paa rommet mitt om kvelden og jobber:)

Stay tuned, bilder kommer snart!!

Take care

Mari

1 kommentar:

Henrik Dvergsdal sa...

Det slår meg at humøret generelt var ganske labert da du skrev dette. Forstår godt at du blir litt pissed når du må skrive på en engelsk PC, men så ille er det vel ikke :-)